Posted on

Namnam

I kveld var det møte med en forretningskontakt for å se på muligheter for en ekstra mulighet til å tjene gode penger. Sier jo ikke nei til det uten å ha undersøkt først, så dette blir spennende! Tok med meg min kjære mamma og da hadde vi en gylden anledning til å ta en «liten» matbit ute i forkant av møtet. Ble til at vi stakk på Toro Tapasbar på Vika. De skilter med store bokstaver på vinduet at de er gourmetrestaurant… og de har tvungen garderobe der du må betale 15 kroner for å henge av deg. Beklager at jeg er sær, men det blir feil å skulle gå på en dyr gourmetrestaurant og betale garderobe! Dette mener jeg skal være en ekstra service for de som ønsker å henge fra seg, ikke tvang på en fin restaurant… Jaja, litt sær må jeg få være😉 Det var dog god mat, ikke gourmetverdig og litt for dyrt i forhold til kvalitet, men god mat. Ørliten arroganse å spore hos personalet, men såpass lite at du bare var usikker på om det var arroganse eller om du hørte feil😉

Konklusjon; jeg ble mett, helt ok fornøyd og kommer kun til å gå dit igjen dersom jeg trenger en tapasrestaurant i det området…

Jeanette

4 responses to “Namnam

  1. Brit-Elin

    hehehe..der var jeg også! Jeg trodde at mannen i garderoben skulle være snill å ta jakkene våre, men da vi skulle gå så måtte vi betale 15kr! Bruker jo bare kort så har som regel ikke småpenger..🙂

  2. Jeanette

    Uff, ja, jeg synes virkelig slikt kan være gratis, innlagt i prisen for maten, det er dyrt nok! Jeg anbefaler nok ikke stedet igjen🙂

  3. Brit-Elin

    Jeg går der gjerne igjen, men da henger jeg jakken på stolen😉

    • Jeanette

      Hehe ja det forstår jeg😉 Jeg føler litt sånn «been there, done that» så jeg tror jeg heller tester et annet sted i området. Men for all del, hvis jeg er med en gjeng som veldig gjerne vil dit, så setter jeg meg ikke på bakbena som et esel og hyler, det var grei mat😉

Legg igjen en kommentar

