Posted on

Kjærlighet ved første smak…

Skal ikke holde noe langt innlegg på dette, men noen ganger blir man så fengslet at man bare mååå fortelle! Det jeg nå er så ivrig for er rett og slett en tannkrem! Jada, ikke i nærheten av julekalendere, korsetter, smykkebrett eller høye hele, men tannkrem! Jeg har startet med noe som heter Nu Skin og kjøpte blant annet tannkremen som jeg hadde hørt så mye om. Den måtte selvsagt testes! Har senere fått vite at den har hele 17 patenter! hehe ja det er faktisk mulig, jeg pusser tennene to ganger om dagen med en tannkrem som har 17 patenter! Men nå lurer du sikkert på hva som er så bra? Ja, det må jeg faktisk ærlig innrømme at det lurer jeg også på! Den smaker riktignok godt, og skummer helt passe. Men jeg har ikke belegg på tennene! EVER! En venninne mente kanskje det var fordi man ble litt «gira» og pusset muligens litt oftere enn man pleide.. så jeg pusset ikke tennene på et døgn, måtte jo teste! Hadde ikke belegg på tennene! Og nå skal tannkremen gjennom fest-testen! Jeg pusset tennene i morges, nå er klokken 17:25 og samboeren lager ribbemiddag til et familieselskap. Vi skal senere i kveld ut på byen. Og jeg kan bare informere med en gang, jeg har INGEN planer om å pusse tennene før jeg går ut! Det er ikke noe jeg ville gledet meg til i utgangspunktet, men med denne vidundertannkremen går jeg faktisk på «oppgaven» med godt mot, og gleder meg!
Så nå ser jeg faktisk frem til dagen derpå for å sjekke om den velkjente «pelsen» er på tenna i morgen når jeg våkner😉

Følg med!
Jeanette

2 responses to “Kjærlighet ved første smak…

  1. Tilbaketråkk: Kjærlighet som ikke dør… | Nu Skin bloggen

  2. Tilbaketråkk: Godkjent av tannlegen :-) « Love it, or leave it

Legg igjen en kommentar

