Posted on

Kjempegod dusjsåpe!

Body Cleansing Gel fra Nu Skin er nå i full test på badet hos meg. Og første uttalelse; den dufter nydelig! Denne lukter rent, enkelt og greit! Ingen kunstig tuttifrutti skogsduft, bare rent og deilig! Andre følelse er at den skummer deilig og mykt. Jeg føler meg virkelig ren og god etterpå og fornøyd med såpen fra første stund til siste. Jeg blir ikke tørr i huden av denne slik jeg ble av Palmolive som jeg brukte tidligere. Og dommen fra min samboer etterpå er at den etterlater ingen sterk såpelukt etterpå slik at parfyme blir unødvendig, men allikevel lukter jeg rent og nydusjet slik at parfyme ikke er nødvendig om jeg ikke føler for det🙂

Klikk på bildet for å komme til min Nu Skin nettbutikk.

Nu Skin inneholder Aloe Vera som er kjent for sine fuktighetsgivende ingredienser.

Såpen er perfekt for daglig vask. Kombiner gjerne med Liquid Body Lufra (142,-) og Body Smoother (147,-). Liquid Body Lufra er en rensende skrubbekrem til kroppen. Denne gir den en ekstra myk og smidig hud. Den fjerner døde hudceller med pulverisert/finmalt valnøttskall, tilfører huden fuktighet fra Aloe Vera og gir huden fin glød. Jeg kan anbefale denne på det varmeste også, den er også i test hos meg😉 Anbefaler å bruke denne ca 3 ganger i uken, men nå om vinteren kan du godt bruke den annenhver dag om du vil. Body Smoother har jeg ikke fått testet enda, men skriver om det så fort den er i test!

Et tips jeg lærte på den Franske Kosmetologskole for et års tid siden; Skrubb på svak fuktig hud, ikke la dusjvannet renne når du skrubber, da sløser du bare med såpen og effekten blir dårligere😉

Legg igjen en kommentar

