Posted on

Nu Skin ageLOC® Transforming Night

Da er nattkremen til ageLOC® ankommet og jeg gleder meg til å begynne å teste! Denne har fått masse blest, og ageLOC® er revolusjonerende! Jeg vil jo helst teste alt på en gang, men tar meg ikke råd til det nå i julemaset, men på nyåret blir det andre boller! Siden jeg nærmer meg 40 så er det vel på høy tid å legge merke til rynkene som sakte kommer… og der er ageLOC® kommet veldig langt!

Jeg kommer til å fokusere på lukt, om den er drøy, hvordan den er å smøre på, tørker den fort inn i huden, hvordan føles huden etterpå, og hvordan huden føles dagen etter. Og så blir det selvsagt en vurdering etterhvert om jeg merker noen endringer i huden etter noen uker. Jeg vil gi det en liten undskyldning i og med at jeg ikke forsøker hele serien, for jeg har den trua at det er det beste. Men vi får se😉

ageLOC® inneholder uovertrufne antialdringsingredienser, her er de tingene som merket skal gjøre med huden:

  • Gir ungdommelig hudstruktur
  • Myk hud
  • Jevn hudtone
  • Reduserer forekomsten av fine linjer og rynker
  • Mer glød
  • Minsker porene
  • Reduserer misfarginger
  • Økt fuktighet

Merk at jeg skriver merket, for det er jo selvsagt ikke nattkremen alene som gjør alt dette! Det som er viktig nå er hvordan kremen føles, så skal jeg etterhvert sørge for å få testet hele pakken samtidig og fortelle hvordan det virker🙂

Nu Skin® tar antialdringsvitenskapen til det neste nivået ved å studere det menneskelige genom. I samarbeid med ledende forskere har Nu Skin® identifisert noe som kalles aldersrelaterte supermarkører eller arSuperMarkers. Disse arSuperMarkers (arNOX, gener og andre hudmarkører) er bestanddeler i kroppens kjemi som påvirker hvordan vi eldes. De er  de grunnleggende aldringskildene og forbinder visse gener til hudens sunnhet. Nu Skins eksklusive ageLOC-vitenskap fokuserer spesifikt på disse kildene. Les mer om Nu Skin® og ageLOC® HER!

2 responses to “Nu Skin ageLOC® Transforming Night

  1. Charlotte

    Gled deg🙂 Nattkremen er herlig. Men jeg sier bare, gled deg til å få prøve hele serien. Serumet er nydelig. Også vil jeg anbefale å prøve apparatet en dag også. Selv om jeg bare er 23 er dette en yndlingsserie også for min del. Fått mye flottere hud🙂

    http://www.charlotte1987.blogg.no

    • Jeanette, jig.no ⋅

      Takk, jeg er bare mer og mer overbevist om at dette er fantastiske produkter! Nå er jeg 38 og har nok mer «behov» enn deg ja, men man eldes jo fra man er født og hvorfor ikke starte tidlig, da har man tross alt bedre utgangspunkt🙂

Legg igjen en kommentar

