Posted on

Sitter du mye foran PC i vintermørket?

Noen dager føler jeg at det eneste lyset jeg opplever i løpet av dagen er lyset fra skjermen… Det er jo ikke bra for hverken hud, humør eller egentlig noe som helst, enkelt og greit! Ser stor forskjell på huden om sommeren kontra vintere, og da mener jeg ikke bare brunfargen😉 Nå har jeg fått meg Nu Skin 180°® Skin Mist. Denne fuktighetssprayen har blitt helt uvurderlig! Når jeg kjenner at ryggen verker litt og øynene er litt tørre og stive så skjønner jeg at jeg har sittet for lenge. Da strekker jeg litt på meg, henter et nytt glass vann og to spray med Skin Mist i fjeset. Utrolig deilig og oppfriskende! Kan anbefales på det sterkeste!

Nu Skin 180°® er spesielt designet for å reversere aldringstegnene,  dette systemet er klinisk bevist å minske linjer og rynker, utjevne teksturen og hudtonen. Og gir et mer ungdommelig utseende – og hvem vil ikke ha det?? Og litt mer avansert for de som kan det: Nu Skin 180°® Skin Mist—inneholder di- og tripeptider fra hydrolisert risprotein for å fjerne linjer og rynker. HMW complex beroliger huden og reduserer potensiell irritasjon. Fantastisk!

Dersom du tar for deg hele serien fra Nu Skin 180°® vil du kunne oppnå flere fordeler, se bare her:

  • Begynner reverseringen av effektene av biologisk og miljøårsaket aldring allerede etter syv dager,
  • Hjelper med å viske ut fine linjer og rynker.
  • Strammer opp huden.
  • Gjør huden glattere og mer glansfull.
  • Minker størrelsen på porene.
  • Minimerer synlige aldringsflekker og misfarging.
  • Reparerer tidligere skader fra UV-eksponering og beskytter huden mot fremtidige solskader.

Legg igjen en kommentar

