Posted on

Jippi!

Siden jeg driver nettbutikk (www.jig.no) så blir det en del pakker og mye av tiden min har gått til å stå i kø på posten og levere inn ordre. Det er hyggelige folk på mitt lokale postkontor, men det er allikevel utrolig kjedelig å bruke tid på slikt! Og hvertfall når jeg føler at jeg kunne brukt tiden på noe annet mer spennende🙂
Men nå har jeg endelig fått frankeringsmaskin i hus! Da kan jeg fikse alle ordrene hjemme og så er det bare å putte det i postkassen, så slipper jeg køøøø🙂 Herlig!

Er den ikke fiiin😉 hehe

Legg igjen en kommentar

