Posted on

Utrolig bra kritikk på Epoch Baobab Body Butter!

Jeg hadde en god venninne på besøk i dag. Hun fikk epoch Baobab Body Butter av meg i julegave og hun hadde blitt så glad! Viser seg at hun hadde fått en slik for et par år siden og var strålende fornøyd, men hadde ikke fått tak i ny da hun gikk tom. Hun kunne fortelle at den anbefalte hun på det sterkeste! Den lukter godt, den er kremete uten å være vond å smøre ut. Hun s også at det er ikke bare en krem du smører på som forsvinner inn i huden, og ferdig med det, det er som å kle på seg fuktighet! Fantastisk kritikk!🙂 Nå er jeg hvertfall ikke i tvil om at denne skal med i neste forsendelse fra Nu Skin, dette må jeg jo bare oppleve!

Veldig godt å vite at man har gitt en gave som gleder så mye!

Har du spørsmål til det jeg skriver så send meg en e-post HER, eller kommenter under. Skriv om du ønsker å være anonym så publiserer jeg ikke kommentaren din🙂

One response to “Utrolig bra kritikk på Epoch Baobab Body Butter!

  1. Tilbaketråkk: Abonnér og vinn! | Nu Skin bloggen

Legg igjen en kommentar

