Posted on

Kjærlighet som ikke dør…

Var det noen som fikk med seg et av de aller første innleggene mine på bloggen? Du finner det HER.

Jeg skrev rett og slett om en tannkrem! I utgangspunktet ikke så veldig interessant, men har du hørt om Nu Skin har du antagelig også hørt om tannkremen! Jeg måtte jo selvsagt teste, alt jeg representerer skal jeg kunne stå for, det er dette bloggen handler om! Og jeg er ikke blitt skuffet i det hele tatt! Hvorvidt jeg har fått hvitere tenner er vanskelig å si, men tannkremen smaker godt, den er ikke for sterk eller for svak i smaken, den skummer helt passe, den er superdrøy og jeg har overraskende sjeldent belegg på tennene! Jeg gumlet i meg en stor pose smågodt i helgen, DA kjente jeg belegget, og det for første gang etter at jeg begynte å bruke tannkremen! Og for ordens skyld, jeg tror nok jeg er helt «normal» når det kom til å få belegg på tennene… Noen får aldri belegg, mens andre går med konstant pels på tenna… jeg er midt i mellom🙂 Og en bonus på 17 patenter er jo også arti å kunne «skryte» av!

ANBEFALES!

One response to “Kjærlighet som ikke dør…

  1. Tilbaketråkk: Godkjent av tannlegen :-) « Love it, or leave it

Legg igjen en kommentar

