Posted on

Tips vedr. ageLOC Vitality

Hvis du virkelig vil vite om det fungerer å ta ageLOC Vitality; ta det i to måneder, stopp så en uke! Effektene av Vitality går veldig sakte men sikkert, og du vil kanskje ikke merke noen endring. Men, dersom du stopper å ta Vitality etter 2 måneder og ser effektene som kommer av en pause på en uke skal dette være ekstremt tydelig! Selv begynte jeg å ta Vitality i går så jeg kan jo ikke si så mye enda… men jeg skriver innlegg etterhvert som jeg bruker det, så får du følge med om du er interessert, se innlegget HER🙂

Et annet tips når du tester; skriv ned en skala fra 1-10 om hvordan du føler deg på morningen, formiddagen, ettermiddagen og kvelden. Dette kan også gi en pekepinn på endringene du opplever.

Er du interessert i å teste ageLOC Vitality kan du sende meg en e-post, klikk her!

Jeg skal forøvrig skrive et innlegg snart med litt mer utfyllende info om Vitality, foreløpig får du bare sende meg en e-post om du lurer på noe…

Kommenter gjerne! Si fra om du ønsker å være anonym så unnlater jeg å publisere din kommentar :-)

Kontakt meg på e-post; klikk her!
Gå til nettbutikken; klikk her!

5 responses to “Tips vedr. ageLOC Vitality

  1. Tilbaketråkk: Min erfaring med Vitality fra dag 1! | Nu Skin bloggen

  2. Tilbaketråkk: Fakta om ageLOC Vitality | Nu Skin bloggen

  3. Tilbaketråkk: Fakta om ageLOC Vitality « Love it, or leave it

  4. Christina ⋅

    Det er mye bra med agelocken, men jeg vil gjerne vite om bivirkninger også.. Noe jeg har erfart

    • Jeanette

      Jeg har ikke erfart noen bivirkinger så jeg har ingen å fortelle. Det eneste jeg har hørt er at hvis du er «gjerrig» på kremene så får du ingen effekt. Litt usikker på om det var noe mer som skjedde med huden, det husker jeg ikke. Det er viktig at det er vått når du fører apparatet over huden. Er det «klissete tørt» har man for lite på. Det er også i geleene/kremene at «godsakene» ligger🙂
      Hvilke bivirkninger har du erfart?

Legg igjen en kommentar

