Posted on

Ordtak og motivasjon

Her er noen ordtak og tankevekkere jeg har bitt meg fast i når jeg får råd vedrørende det å være distributør for Nu Skin:

– Don´t think, just do it!

– Tør å gå ut av komfortsonen, det er da du vinner!

– Tace Action!

– Vær målbevisst!

– La din innsats motiveres av det du ønsker deg🙂

– Du skal ikke selge – du skal anbefale!

– JOB = Journey Of the Broke…

– Hvis du står med dritt til halsen nytter det ikke å henge med huet…

– Du får mer ut av det du fokuserer på – fokuser derfor bare på det som motiverer deg og det du ønsker deg!

– WEALTH EXPOSES ITSELF TO THOSE
WHO ARE PATIENT ENOUGH TO TRAIN OTHERS


Kommenter gjerne! Si fra om du ønsker å være anonym så unnlater jeg å publisere din kommentar :-)

Kontakt meg på e-post; klikk her!
Gå til nettbutikken; klikk her!

 

Legg igjen en kommentar

