Posted on

Tips; massasjelys fra jig.no

Vil tipse dere om disse deilige massasjelysene med flere funksjoner. Det er et duftlys som lukter himmelsk! Jeg bruker det hver dag når jeg sitter og jobber. Det blir ofte tørre hender når man sitter foran maskinen og jobber med papirer. I tillegg til Skin Mist så er denne et must! Hell en liten slump av massasjeoljen som har dannet seg i lyset opp i hånden og gni det godt inn i huden. Hendene blir deilig myke og det løser opp stive fingre🙂

 

.

Og selvsagt kan du be kjæresten om hjelp og få hel kroppsmassasje, det er vel aller best😉

Første gang jeg skulle helle oljen i hendene husker jeg at jeg synes det var litt skummelt, så jo for meg stearinlys og hvor varmt dette er. Men det er bare behagelig varm temperatur på oljen! Så det er ingenting å være «redd» for, denne anbefales på det sterkeste!!

.

Lysene koster 199,- og du finner lysene i nettbutikken www.jig.no.

.

.

Kommenter gjerne! Si fra om du ønsker å være anonym så unnlater jeg å publisere din kommentar :-)

Kontakt meg på e-post; klikk her!
Gå til nettbutikken; klikk her!

Besøk også:

www.jig.no
JIGblogg.wordpress.com
hjertesak.wordpress.com
www.jig.nsedreams.com
www.agfoto.no

Legg igjen en kommentar

