Posted on

Renser det leveren din??

Bildet er hentet fra Rikshospitalets faktaside om lever. Klikk på bildet for å komme til artikkelen.

I går fikk jeg vite at en av de første tingene Vitality gjør med kroppen din er at den renser leveren din! Jeg kan IKKE garantere at den gjør det, men det overrasker meg ikke! Kjekt da, men det er visstnok en stor påkjenning for kroppen og da er det helt naturlig at du kan bli veldig trøtt mens dette skjer. Tja, da forstår jeg hvorfor jeg er så sigen🙂

Min mor fortalte at hun følte seg «tørr», tørst og at huden trengte mer fuktighet enn normalt. Med tanke på at leveren renses så er det vel naturlig å drikke masse vann også, jeg tror dette kan ha en sammenheng!

Vitality skal kombineres med et sunt kosthold og et normal sunn livsstil.

Se artikkel fra dinside.no her om å rense kroppen: http://www.dinside.no/351531/rens-ut-kroppen

.

Besøk også:

Mote, sko og tilbehør på nett
JIGblogg.wordpress.com
Nettbutikk skjønnhet og helse
www.agfoto.no
JIG på Facebook
JIG på Twitter

.

Legg igjen en kommentar

