Posted on

Verdens korteste vei til jobb??

Det er fordeler og ulemper med alt, og selv om det er mye negativt med å jobbe selvstendig så er det også positive sider man aldri får andre steder! På bildet ser du min arbeidsplass, er det ikke koselig? I dag har min kjære tent i peisen til meg selv om det ikke er en eneste kuldegrad ute. Jeg har tatt meg noen timers pause på morningen i dag for jeg var iskald og uten arbeidslyst.
Til høyre i bildet ser du sengen vår! Dette er vel verdens korteste vei til jobb? Eller…

Her sitter jeg normalt fra 8 om morningen til midnatt.. Jeg har pause når gullungen kommer hjem fra barnehagen , og leker og spiser middag og koser meg. Men når han legger seg kl. 19 setter jeg meg ned og jobber igjen. Jeg liker det, men der har du ulempen min med å jobbe selvstendig… Jeg elsker det jeg gjør, og glemmer at det er sunt med pauser! Dessuten at man selv er 100% ansvarlig for sin egen suksess, har mindre rettigheter enn andre fast ansatt osv osv… MEN jeg bestemmer selv, jeg jobber med det jeg elsker, det jeg brenner for! Jeg har ingen som forteller hva jeg skal gjøre, som tar det for gitt at jeg kan jobbe overtid, som kommer ti på fire og gir meg mer jobb som mååå være ferdig til i morgen… Jeg liker sjefen min jeg, det er meg!

Legg igjen en kommentar

