Posted on

Hvor mye klarer man å stappe i seg egentlig??

Fredag hadde jeg en helt fantastisk helaften med mamma! Vi møttes på Jonoe og spiste MASSE nydelig sushi!! Jeg bare elsker sushi og kan ikke få nok! På grunn av dårlig økonomi tenkte jeg være litt «lur» og spise litt før vi møttes slik at jeg skulle styre meg og ikke bestille så mye på restauranten. Men det klarte jeg ikke! Vi bestilte oss hver vår 3-retter som vi delte for å få smakt på mest mulig… Jada, gjett om jeg var stappmett!!! Maten er forresten helt fantastisk god! Scampiene anbefales på det sterkeste!

Mest fasinerende av alt er det faktum at til tross for all denne maten og en halv flaske vin så kjøper vi i tillegg en diger boks smågodt når vi kommer på kinoen!!

Filmen «Burlesque» anbefales på det sterkeste det også, så sant du liker fengende musikk og litt kjærlighetskliss😉 Jeg smilte hele veien hjem fra kinoen😉 Herlig!

Legg igjen en kommentar

