Posted on

Jeg gleder meg så til i morgen!!

Jeg må vente til i morgen, for jeg må ha godt lys til bildene jeg skal ta! Jeg skal nemlig starte min test av Galvanic SPA! Dette er SPA-behandling du gjør selv som minsker dine aldringstegn som rynker, hengete kinn, leverflekker, minsker porene osv osv. Det er en behandling basert på ageLOC som jeg har skrevet om tidligere. Behandlingen tar ca 5 minutter + den tiden du bruker på å forberede og rense/vaske huden før og etter. Jeg å ta bilder for å se forskjell før og etter, ellers vil jeg ikke klare å se noen forbedring selv tror jeg. Jeg er ikke så glad i før og etter bilder, jeg har tross alt jobbet med grafisk og bildemaipulering i mange år og vet hvilket underverker man kan gjøre med et bilde! Men på meg selv så vet jeg jo selvsagt hva jeg har gjort.. hehe

Behandlingen gir resultater etter bare noen minutter når du har brukt det, men når man bruker det jevnlig over tid blir det varige resultater! På en måte har jeg lyst til å ta behandling på bare den ene siden av ansiktet, for at det skal bli enda tydeligere hvilken forskjell det blir, men er litt usikker der, jeg skal jo ta bilder også… Hmm.. får sove litt på det, og se hva jeg bestemmer meg for i morgen😉

Bildet viser spa-apparatet med tilbehør og svamper som er kjempekjekke å vaske seg med. De eser når de blir våte.

 

 

2 responses to “Jeg gleder meg så til i morgen!!

  1. Bente ⋅

    Hvordan gikk det m Galvanic Spa? Så du forskjell?

    • Jeanette

      Hei Bente,

      Ja faktisk! Etter 1 behandling på kun 5-6 minutter så jeg tydelig forskjell🙂 Litt vanskelig å vise med mobilbilder, og det er jo begrenset hvor stort jeg vil forstørre fjeset mitt på en skjerm…. men har tatt bilde her: http://hjertesak.wordpress.com/2011/02/08/ojoj-dette-er-spennende/

      Nå bruker jeg apparatet når jeg skal på byen, møte barndomsvenninner😉 og hvis jeg føler meg sliten en dag. Har en periode nå i graviditeten der jeg ofte har tørr hud, da er det utrolig deilig å ta en rask spa-runde med denne og fiffe opp huden igjen🙂

      Har du Galvanic? Hva synes du i så fall?

Legg igjen en kommentar

