Posted on

Ojoj, DETTE er spennende!!

Nå har jeg da hatt min aller første behandling med Galvanic SPA, se bilder nederst! Hvis du lurer på hva dette er kan du se HER, men jeg skriver litt om det en nedover her også. Kort fortalt hjelper dette apparatet og geléene på rynker, hengete kjakar, store porer, leverflekker, øke blodsirkulasjonen, øker fuktighetstilførselen, gir ny glød osv osv… alt slikt som jeg ikke liker nå som jeg nærmer meg 40 med stormskritt! Altså, det har helt ærlig aldri plaget meg, men det er jo ingen negativ sak å få vekk heller, forebygge litt!😉

Uansett, til tross for at jeg vurderte å ta bare halve ansiktet for lettere å se resultater har jeg har nå bestemt meg for at jeg tar hele ansiktet, og én hånd! hehe.. håper det kan hjelpe litt på å se forskjell. Jeg tar bilder før og etter hver behandling av ansiktet, så får vi se om der blir noen resultater. Jeg kommer vel etterhvert til å teste apparatet på kroppen, appelsinhud på lår, magen og hengearmer kan jo også forebygges, men jeg føler ikke jeg har noe problem der enda til at jeg behøver gjøre det foreløpig, så jeg konsentrerer meg om ansiktet enn så lenge.

Jeg har veldig sensitiv hud og blir rød i fjeset bare jeg ser en tomat, så jeg er veldig spent på hvordan dette blir. Tåler jeg dette så tåler ALLE det! Med litt forbehold da, for dersom du har regulering får du ikke lov, dette er et apparat som går på galvanisk strøm! HELT ufarlig, men da sier det seg forøvrig selv at reggis er en klønete greie…🙂

Første behandling er altså gjennomført! Veldig enkelt faktisk, det er jo greit å gjøre slikt på badet. Ha et håndkle, litt vann i vasken og en vaskesvamp eller klut i nærheten. Jeg brukte ikke hårbånd men det skal jeg ha neste gang, det er gelé x 2 du skal ha i fjeset, så det blir litt kliss. Og jeg skal jo ikke behandle hodebunnen, men det er altså midler for det også!

Vel, først 1 minutt med hvit negativt ladet gelé, forbehandling; smøre geléen i fjeset (vær raus!) og før så apparatet rundt i fjeset slik som det står på tegningene i bruksansvisningen som følger med. Lett! Her er innstillingen på apparatet på 1 minutt og er negativt ladet. Det gjør da at apparatet og geleen blir «presset fra hverandre» og geleen blir da dyttet godt inn i huden. Det overrasket meg forresten at jeg ikke kjente noen ting! Det var vått i fjeset og litt kliss, men ellers nada! Et par ganger kunne jeg kjenne en veldig veldig svak stikking i huden, slik stikking som når armen sover, men myyye svakere! Det er jo veldig svak strøm som blir brukt så det er jo naturlig egentlig!

Ok, andre gelé er den med skikkelige godsaker! Den første går inn og åpner porene og renser huden for all grums. Denne geléen er positivt ladet, som også apparatet er som nå står på 5 minutter. Denne geléen går inn og hiver ut all grumsen fra forrige gelé og legger igjen en deilig ladning ageLOC. Kjekk forklaring ikke sant? Jeg er ikke så god på fremmedord! ageLOC kan du lese om her, dette kan gjøre deg RIK! hehe Hvis du kommer til passordbeskyttede lenker må du ta kontakt med meg hvis du vil vite mer! Anyway! Geléen føles som den forrige, ingen forskjell, men faktisk merket jeg litt amalgansmak i munnen når jeg førte apparatet over huden. Det var ikke vondt eller noe sånt, men det smaker jo ikke drops da.. Men for all del, dette er helt ok så lenge ansiktet blir som en fjortis igjen!😉

Tilbake til mitt strykeprosjekt; Andre gelé er da godt inne i huden og jeg vasker og skyller og tørker og smører på krem som også har ageLOC, skal jo ha full effekt skal vite! Følelsen etterpå er herlig! Huden føles stram og fresh. Det kjennes som om den jobber litt og er i aktivitet, det er en skikkelig god følelse🙂 Jeg ble jo rød i ansiktet, men det blir jeg alltid av behandlinger. Nå, etter 15 minutter, er huden helt tilbake i normal farge. Jeg ser tydelig at jeg har fått mer stram hud og mindre linjer i ansiktet! Så fantastisk, dette er jo genialt før fest! hehe

6 minutters behandling, første gangs bruk; 8 februar 2011

Legg igjen en kommentar

