Posted on

Haba Haba

Hvor mange innlegg på blogger begynner med den overskriften i dag mon tro?😉 Veldig fengende sang selv om jeg skulle gjerne hørt litt mer kraft i stemmen hennes. Men makan til blid og ydmyk jente må man nok lete lenge etter. Jeg digger (!) at folk viser ydmykhet og takknemlighet, og her har hun skåret høyt hos meg! Jeg synes også sangen hennes er veldig fengende, typisk MGP sang synes jeg, bare litt mer ungdommelig fresh kanskje? Jeg er ingen MGP kjenner, digger eller ekspert, men dette synes jeg er en fengende låt! Jeg så med en gang at tyske Lena Meyer-Landrut med “Satellite” ville vinne i fjor, så det blir spennende å se i år😉

Gratulerer til Stella!

Sjekk videoen fra opptreden hennes på youtube her: http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w

Bildet er hentet fra Dagbladet.no

Legg igjen en kommentar

