Posted on

Hva f*** er det jeg går glipp av??

Ok, jeg har annonsert klart og tydelig at jeg hater fordommer, men det betyr ikke at jeg ikke kan ha egne meninger! Etter Wixen Blog Awards har Tommy Life og Camilla Pihl gjestet God morgen Norge sammen redaktøren av Wixen, Marianne Gjemtegård. Og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn! Tommy Life får spørsmål om hvorfor han tror han har vunnet prisen som Årets Nykommer, og da sier han «…det dem læs, det e ækte…!» Jaha…. nå er jeg snart 40 riktignok, men jeg har ingen problemer med å omgås eller forstå yngre folk, ei heller godta, men skruller som ikke klarer slappe av i hodet og sitter og rister på det som en gammel 70-åring og som ikke har en pøkk med ekthet over seg, se der sliter jeg! Og når jeg har lest gjennom bloggen hans så vidt så er det det ene uinteressante innlegget etter det andre! Det er selvdigging, skrulling og andre tåpeligheter hele veien. Det finnes jo ingenting konstruktivt ved bloggen! Er det bare meg som ser at dette er en person som digger å gjøre seg til, lyve på hvem man er og så få en masse blest fordi folk blir fascinert og småkvalm om hverandre? Det er en skam at en slik fjåsete uekte person får en pris for å digge seg selv! Og så sitter seriøse personer og forholder seg til vedkommende som om han skulle vært en vanlig person?! Er det meg eller dem det er noe feil på her? Jaja, all reklame er god reklame? Se itt innlegg vedr Wixen Blog Awards HER.

Se innlegget fra God morgen Norge her, klikk på bildet, åpner seg i nytt vindu:

Men nå kan han skrulla gosse seg over litt mere reklame fra min kant, det er verdt det for å få ut litt steam! Grr… fres!!! Og bare for å ha sagt det, skruller med stil er herlig! Dette er ikke stil!

Legg igjen en kommentar

