Posted on

Oppdatering på Oslo Fashion Award

Jeg har fått summet meg, og tygd litt på hva jeg synes om Oslo Fashion Award i går… Var jo ikke imponert mens jeg var der, bortsett fra et par design (og gjett hvem som er min absolutte favoritt ;-)) så var hele gjennomføringen og stasen rundt OFA uinteressant. Jeg har skrevet et lengre innlegg og lagt ut en mengde halvdårlige bilder HER! Enjoy😉

 

2 responses to “Oppdatering på Oslo Fashion Award

  1. Hei!!!Frisørsalongen du ikke husker navnet på heter HårMagi,ligger i Sandvika.
    Vi var vant for Asker og Bærum fordi vi også har klær,sko og vesker og har ett tett samarbeid med Pikene bak slottet,vi driver også med utstillinger sammen med de…Er det noe mer du lurer så ta gjerne kontakt…

    Med hilsen HårMagi /Malin Gilde

Legg igjen en kommentar

