Posted on

Godkjent av tannlegen :-)

Jeg var hos tannlegen i går og fikk skryt! Til å ha tannlegeskrekk og kjeften full av amalgan etter en borreglad skoletannlege så er det veldig stas å få skryt! Jeg hater det når tannlegen skal pirke vekk plakk, jeg synes det er utrolig ubehagelig og jeg ligger og spenner hver eneste muskel i kroppen når jeg er der! Derfor var jeg veldig spent på tannkremen til Nu Skin AP24. Jeg fikk jo beskjed om at denne forebygger plakk så du vil aldri mer oppleve å få belegg på tennene noe mer! Jeg har brukt tannkremen et par måneder nå og må si jeg digger den! Jeg skrev et innlegg om den HER og HER var første innlegg. Men det jeg selvfølgelig var aller mest spent på var hva tannlegen min sa! Nå har jeg gått til han i 12 år så han kjenner tennene mine godt for å si det sånn, og har jo historikken foran seg. Først holdt jeg kjeft om tannkremen for å se om han så noe uten at jeg sa noe, og jammen kom det! «Jøss, nå er du heldig Jeanette, i dag blir det lite pirking! Har du vært flink å bruke tanntråd igjen, eller har du vært utro og vært hos en annen tannlege??». Hurra! Jeg digger tannkremen min!🙂

Jeg hadde selvfølgelig med meg tuben også så etter litt forklaring fikk han se på den og sjekket innhold osv… «jo, det er viktig, ja dette er bra at det er med…» og litt etter sier han til meg «denne skal du bare fortsette å bruke Jeanette». Takk!

Jeg har forøvrig sendt han mer info på tannkremen for å be han ta en skikkelig sjekk, men jeg er uansett strålende fornøyd!🙂

Tannkremen finner du mer info på HER. Kontakt meg om du lurer på noe, så skal jeg svare deg så fort jeg kan🙂

 

Legg igjen en kommentar

