Posted on

Min erfaring med Vitality fra dag 1!

Jeg startet å ta Vitality lørdag 22 januar. Etterhvert som dagene går vil jeg skrive litt her hvordan dagene er for å se om jeg opplever noen virkning. Jeg har hele tiden i bakhodet tipset jeg har fått om å teste i 2 mnd og så slutte å ta Vitality 1 uke, se innlegget mitt om dette HER. Dette er jo en selvfølge for meg å teste, så får vi se hva som skjer😉

Jeg legger hver dag inn i dette innlegget, så det er samlet..

Foto: Anders Gundersen, http://www.agfoto.no

Først en liten oppsummering FØR Vitality;
Jeg jobber som regel utover kveldene etter at lillen har lagt seg (19:00) til ca 00:00. Sovner forholdsvis raskt, sover gjerne til ca 05:00 og må opp og tisse. Sliter ofte med å få sove igjen, men sover til slutt og er da helt utslått når lillen vekker oss i 07:00 tiden. Tungt å stå opp, tung i hodet, lite motivert. Starter å jobbe ca 08:00/08:30, er effektiv, gira og motivert etter å ha spist. Energien daler igjen i 12:00 tiden. Spiser litt og jobber videre, kjenner jeg tenker på sengen og at det er fristende å legge seg litt.. Men jobber videre. Går ut en liten sving på ettermiddagen, lillen kommer hjem og det er middag og leketid. Er litt lat og kjenner mye er tiltak, leker og tegner og ser barne-TV, sløver litt og leker og koser litt til. Når lillen er i seng er energien økt litt, men samtidig litt tung i konsentrasjonen. Den svekkes forøvrig jevnt utover kvelden, men jobben er interessant og jeg har ikke lyst å slutte (antagelig fordi jeg på kveldene gjerne sitter med slike ting som jeg synes er moro). Føler meg overtrøtt når jeg går og legger meg ved midnatt, kroppen er veldig tung. Jeg er helt normal (kan sikkert diskuteres), og har ingen sykdom eller rare ting for meg. Har vært litt plaget med betennelse i ledd, spesielt armene og hoftene. Har også hatt litt problemer med ryggen etter graviditeten, men det er bare to låsninger som var litt vanskelige å rette opp. Ene er midt på ryggen, den andre er i bekkenet. Mye kommer av lite trening og mye stillesittende jobbing på kontor… Utover det har jeg ingen plager så det blir interessant å se hva jeg opplever på å ta disse 6 kapslene hver dag🙂

Så, dag 1, 2 og 3 på Vitality er ganske like som tidligere. Merket dag 3 at jeg våknet littebitt lettere, men kan være tilfeldig selvsagt! Nå er kl 12:00 og jeg har ikke spist siden 08:00, så nå er jeg trøtt og sigen. Skal spise litt.

Dagen ble bedre etter litt mat. Føler meg kvikk og fin. Nå er klokken 23:21 og jeg har kommet hjem fra prøveforestilling av «We will rock you». For å si det sånn; ENERGIKICK! Så jeg føler meg ikke spesielt trøtt, men skal komme meg i seng for å holde døgnrytmen🙂

Dag 4 (25/1); En generelt vanlig dag, mer problemer med å stå opp, mer fordi det er kaldt å gå ut av den vame dynen, enn at jeg var trøtt. Det eneste forskjellen fra tidligere er at jeg nå ikke var trøtt på formiddagen som jeg pleier, det er et stort pluss! Var litt småsigen på ettermiddagen, helt normalt. Sovnet raskt da jeg la meg.

Dag 5 (26/1); I dag var det blitt -15 ute så det var ekstra tungt å gå ut av den varme dynen. Følte meg ikke trøtt, men hadde mindre arbeidslyst enn tidligere. Så kom jeg over en App til iPhone med ageLOC Vitality fakta, ble litt gira på å få skrevet et innlegg på det🙂 Se innlegget HER. Dagen har vært veldig tung i dag, det har vært mye motgang i jobben og kjedelige arbeidsoppgaver som jeg utsetter til stadighet. Har vært usedvanlig trøtt og daff.. Måtte ta en tur ut midt på dagen for å klarne tankene litt, det hjalp noe, men ble fort sløv igjen. Nå skal jeg gå og legge meg, gleder meg! Håper morgendagen blir bedre😦

Dag 6 (27/1): Kjempetrøtt! Gutta stakk tidlig i bhg/møte og jeg ble sittende foran peisen og jobbe med litt tente stearinlys. Våknet av guttunten 06:15, så starten på dagen ble ekstremt tung! Måtte faktisk legge meg litt i 10-tiden for da satt jeg foran maskinen og duppet! Hmmm… får jeg motsatt effekt av Vitality eller? Ville ikke overrasket meg forøvrig, jeg har det med å få motsatt effekt ift alle andre😦 Men etter å ha slappet av litt, sov ikke mange minuttene tilsammen for tlf ringte i ett kjør, så stod jeg opp og hadde mer energi. Fikk spist litt og jobbet effektivt resten av dagen! Etter middagen (fremdeles ikke trøtt) reiste jeg på en presentasjon med en tidligere klassevenninne. VELDIG hyggelig møte! Etter at jeg kom hjem var det mat på ny, og sitter nå og jobber, men kjenner at det ikke blir sent i kveld😉 I morgen blir det gave- og interiørmessen, skal se om jeg finner litt spesielt interiør til nettbutikken min jig.no. Er ikke mye interiør igjen der, men er alltid åpen for nye ting i butikken, og interiør er gøy!🙂 God natt!

Dag 7 (28/1): Herregud så tungt det er å stå opp når guttungen kommer inn halv seks om morningen! I dag var vi «sleipe» og ga han litt varm melk og la han i sengen sin igjen, så vi fikk en time til på øyet… hmm.. jaja.. legge seg enda tidligere i kveld kanskje? Kl 07 ca måtte vi opp, supertrøtt, men var ikke så ille når jeg først hadde stått opp.. Men tror seriøst det har mye å si at jeg har tunge jobbdager, det er en typisk periode der jeg ville ha slitt mye uansett, så det kan forsåvidt være det hadde vært verre uten Vitality? Tidligere har jeg hatt veldig kort lunte og slitt mye med å bli på godt humør igjen når jeg først har mistet tålmodigheten, mens nå går det litt enklere faktisk. Dagen ellers ble fin, jeg var ikke trøtt, gikk rundt på messen og koste meg. Ble middag med familien etterpå, og så havnet vi på byen. Veldig hyggelig kveld!

Dag 8 (29/1): Ok, denne dagen telles virkelig ikke… fyllesyk…sover!

Dag 9 (30/1): Jøss, så trøtt jeg skulle være! Kanskje leveren er så møkkete at det er en kjempejobb å få den ren?😉 Men fikk meg litt av en overraskelse i dag! Vi bruker gå en lang tur på søndager og hjemover er det bare oppover hele veien… normalt er jeg utslitt før jeg er halvveis og gjennomsvett, men ikke i dag! Gikk jevnt og trutt oppover, prøvde ta i litt så jeg kunne se om jeg ble sliten, men nei, kjempeform! Kunne gått og gått og gått…!! Deilig!

Dag 10 – 16 (31/1 – 6/2): En god stund siden jeg har skrevet noen oppdatering. Jeg har endelig blitt litt mindre trøtt og har litt mer konsentrasjon og utholdenhet. Jeg merker at det er lettere å gå opp trappen f.eks., kroppen virker ikke så tung som den en gang var. Utover dette merker jeg ikke så veldig mye enda, dette tar nok lang tid. Men ser jo ikke bort fra at jeg opplever det samme som testpersonene i brukerundersøkelsen fortalte, at de ikke merker noe, men at testresultater viser at de yter betraktelig mer enn tidligere. Se denne undersøkelsen HER!

Dag 17 (7/2): Jeg tror jeg må være den dårligste reklamen for Vitality som noensinne har vært offentliggjort! Jeg har en livssituasjon som gjør at ALT jeg skal gjøre er et innmari ork! Jeg orker knapt å gå i dusjen😦 Men fra spøk til alvor; jeg tror faktisk hverdagen hadde vært enda verre hadde jeg ikke begynt på Vitality, for jeg merker at til tross for at jeg har fint lite tiltak i kroppen, så er kroppen lettere å bevege enn tidligere! Jeg har mer utholdenhet enn noengang, og DET premierer jeg Vitality for, for jeg trener nemlig ikke! Vet jo forøvrig at det er det største problemet, for hvis jeg kommer meg ut og trener så er hverdagen noe helt annet!

Dag 18 – 23 (8/2-13/2): Endelig er jeg ikke så trøtt lenger! Jeg føler jeg er helt vanlig opplagt og fin. Siden jeg ikke trener er det jo ikke rart at jeg blir slapp, og siden jeg sitter med hovedfokus på regnskap i februar så er det heller ikke rart jeg har lite arbeidslyst! Fremdeles har jeg forbannet meg på å teste i 2 mnd før jeg gjør opp noen mening om hva jeg synes om Vitality. Jeg føler kroppen har det bedre nå enn i begynnelsen, men dette kunne jo ha med å gjøre at Vitality visstnok renser leveren.

Dag 24 – 26 (14/2-16/2): Nå snakker vi her! Jeg jogget i går! Ok, de som kjenner meg flirer litt nå og savner video av eventen, men da kan jeg berolige med at det var nedoverbakke, jeg hadde dårlig tid og det var i ca 15 minutter… Men ærlig talt venner, JEG jogge 15 minutter!! Bare at jeg hadde jogget 5 hadde vært et under! Nedoverbakke eller ei! Og best av alt (her kommer fanfaren inn) jeg var ikke sliten!! Jeg var små anpusten ja, men for noen måneder side ville jeg ligget som Bjørn Dæhli over målstreken når jeg kom frem! Hurra! Og jeg kan faktisk bare berømme Vitality for dette, for utover at jeg har begynt å ta den, så er ingenting annet skjedd i livet i positiv retning! En annen ting er at det nå er mye lettere å stå opp! Deilig!!🙂

Dag 27 (17/2): Det slo meg i morges, som jeg ikke har tenkt på enda, jeg våkner ikke på morrakvisten og må tisse slik som tidligere! Jeg hadde en «vane» med at jeg våknet i 05-tiden og måte opp, men det har jeg ikke gjort etter at jeg startet å ta Vitality. Så nattesøvnen er faktisk bedre, jeg sover jevnt og godt, våkner sjeldent om natten (kan egentlig ikke huske å ha gjort det i det hele tatt i det siste) og nå er det også enklere å stå opp om morningen🙂 Herlig!

Dag 28 (18/2): Fremdeles i vigør, deilig! Dagene er så utrolig mye lettere nå! Det jeg er mest spent på nå, er om jeg er i en periode der jeg normalt ville vært i vigør eller om det holder sg der. Klart det vl komme dager som er tyngre enn andre uansett, Vitality kan ikke kurere alt😉 men det blir spennende å se forskjellen. I morgen skal min samboer ha Vernissage her i Oslo, anbefales, ser mer info HER om du er interessert. Blir nok ikke så veldig mye blogging da, men kanskje jeg får sendt noen innlegg fra eventen🙂 Du må forresten ta en titt på Skullmuffins, deilige cupcakes som vi får servert i morgen, gleder meg!!! Se nettsiden hennes HER og bloggen hennes HER. namnam…

Dag 29 – 34 (19/2 – 24/2): Jeg har begynt å trene! Merk at jeg ikke skriver hvor lenge jeg har tenkt å trene, bare at jeg er i gang, resten får tiden vise! Men det er deilig, jeg var på spinning i går og var selvsagt i elendig kondisjon, men det slo meg igjen da at ting er litt lettere nå enn det var for en måned siden og før det i det hele tatt! Nattesøvnen er fremdeles bra. Vi har en to-åring som har en periode nå hvor han våkner i 4-5 tiden på natten og da vil han stå opp, men etter å ha fått han i seng igjen så merker jeg at jeg egentlig ikke er trøtt.. men, seriøst, jeg står ikke opp midt på natten! Og da når jeg til slutt får sove så sover jeg veldig tungt og det har vært tøft å stå opp etterpå, men sånn har det alltid vært! Så jeg roser Vitality opp i skyene om dagen, pr i dag har jeg ingen planer om å slutte å ta dette kosttilskuddet!

.

Fortsettelse følger………😉

.

.

Kommenter gjerne! Benytt forøvrig kontaktskjemaet øverst på bloggen dersom du vil at jeg tar kontakt med deg! Husk å abonnere på bloggen og få alle nyheter til din e-post🙂

Besøk også:

www.jig.no
www.JIGblogg.wordpress.com
www.jig.nsedreams.com
www.agfoto.no

8 responses to “Min erfaring med Vitality fra dag 1!

  1. hehe, ja det finnes absolutt forbedringspotensiale hos produsentene når det gjelder beholderne produktene kommer i🙂 Nu Skin ja..er ikke det samme type konsept som orflame og tupperwareparties? Eller tar jeg feil av et annet firma, kanskje.

    • Jeanette ⋅

      Uff, ja, men de kommer seg da🙂
      Nu Skin er ikke noe homeparty konsept, du kan bestille varer selv på nett og får det levert direkte hjem til deg. I tillegg har distibutørene mye større inntjeningsmuligheter. Men det går alle under kategorien direktesalgsselskaper🙂

  2. Tilbaketråkk: Et tips vedr. ageLOC Vitality | Nu Skin bloggen

  3. Kari ⋅

    Artig å lese om erfaringene dine med Vitality. Jeg begynte med Vitality 1 februar og går liksom litt rundt å venter på at jeg skal føle meg supervital. Den første uken var jeg grusomt trøtt, spesielt om morgenen. Nå er ikke det noe nytt da, men jeg var mer trøtt enn vanlig og jeg slet virkelig med å komme meg opp. Det jeg har merket som er spesielt positivt er at jeg sover utrolig godt om natten, kan ikke huske å ha våknet en eneste gang på disse vel to ukene.

    Jeg har mange positive erfaringer med NU skin, jeg begynte å ta Life pac i november og har ikke vært forkjølet siden, det kan jo være tilfeldig, men jeg pleier normalt å bli forkjølet bare noen nyser ved siden av meg. Fikk målt anitoksidantnivået mitt før jeg begynte med lifepac og det var faretruende lavt, skal snart måle det igjen, er spent på hva nivået mitt er nå.

    Ellers kan jeg bare si, jeg elsker tannkremen tennene blir så deilig rene. Age loc serien med dagkrem, nattkrem og renseskum er jeg kjempefornøyd med, kanskje spesielt nattkremen, føler jeg våkner hver morgen med fløyelshud. Body butter i epoch serien er snart oppbrukt, liker spesielt duften. Og sist, men ikke minst Sole solution, den er bare helt fantastisk, smører på om kvelden når jeg legger med og våkner opp med silkemyke føtter.

    • Jeanette

      Åh, så godt å høre at det ikke bare er meg!! Jeg hadde også forventninger, for alle sa de spratt rundt og var så energiske osv, men jeg ble jo litt overrasket!! Men da ser du, jeg har jo nå tatt Vitality i 30 dager og har jo blitt slik de andre sa de var! Så ikke gi opp😉 hehe
      LifePac skal jeg også starte med, jeg målte nivået mitt til skammelige 22.000 og min kollega fortalte hun scannet seg nå og fikk 60.000! Huff, har litt å jobbe med der! På tide å ta vare på kroppen, har jo aldri tatt noen kosttilskudd, men har fått opp øynene nå🙂

      Så sprøtt å høre om din erfaring, hører mange er fornøyd med de produktene du er fornøyd med også. Har ikke fått testet alt enda, jeg gleder meg til Body Butter, den kommer i neste sending🙂

      Veldig hyggelig at du tok deg tid å skrive!🙂

      Jeanette

  4. Kari ⋅

    Ja kanskje det er håp for meg også, setter meg ned og venter på energien.🙂 Har våknet to morgenener nå før klokken har ringt, men har sovnet igjen med en gang og sliter like mye med å komme meg opp. Mitt håp er at jeg en dag kan våkne når klokken ringer og faktisk ha lyst til å stå opp.

    Jeg har heller ikke vært flink å ta kosttilskudd, men trodde jeg lå ganske godt an iom at jeg spiser ganske sunt. Der tok jeg feil for nivået mitt lå på 17000, kanskje ikke rart jeg ble ofte forkjølet.

    Du kan glede deg til body butteret.🙂

    Ha en fin helg.

    • Jeanette

      Tror så absolutt det er håp for deg også🙂 hehe
      Trener du?
      Det høres ut som du har det akkurat som jeg hadde det, ikke så enkelt det der, men jeg har tro på at det blir mye bedre!

      Oj, 17000 var jo mindre enn mitt det! Jeg gleder meg til å begynne på lifepac og se litt endringer på mitt resultat. Men har bestemt meg for først å scanne en gang til etter å ha tatt Vitality en stund, bare for å se om det gir noe utslag eller ikke på scanningen😉 Mååå bare sjekke det først🙂

      Fortell gjerne hvilket resultat du får når du scanner igjen, blir nysgjerrig jeg😉

      Ha en fin helg du også Kari!

      Jeanette

  5. Tilbaketråkk: Introvideo på ageLOC Vitality « Love it, or leave it

Legg igjen en kommentar

