Posted on

Nå kan jeg slå ut håret!

Iflg siste utgave av COSTUME (mars 2011) er håret mitt nå på mote. Jeg har et hår som lever sitt eget liv, det er en salig blanding av søte korketrekkere, krus og glatt. Jeg har aldri vært noe glad i håret mitt, jeg har bare godtatt at det har vært bedre enn å ha helt stritt hår som aldri kan gjøres noe som helst med. Jeg kan tross alt slette det ut, det tar noen timer, og det sliter enormt på håret, men det ER mulig! Altså heller det.. en slags resignasjon! Det er håpløst å lage sveis, og uansett hvilken moteriktig fancy frisyre jeg lager så kler jeg det jo ikke, og det mener jeg skal være en selvfølge! Men uansett, nå er det altså på mote! Da jeg tok trikken hjem fra Fashion Award så jeg til min skrekk at håret mitt var superfrizzy og et par cm høyere enn normalt, jeg fikk angst, men skulle altså da bare hevet hodet og godtatt at jeg var moteriktig… jauda!

I følge dette bildet er det nå slik det skal være (jeg legger ikke ut min frisyre ála denne, jeg føler fremdeles det er som en bad-hair-day):

Eh… ja, jeg trenger forøvrig bare å gre håret…

 

Noen som har godt tips til styling og produkter for europeisk frizzy hår som skal TEMMES!?

Legg igjen en kommentar

