Posted on

Denne vil jeg kun anbfale om du ikke har et liv utenom dataen…

Det er en reklame som går på Facebook nå, som ser fristende ut, der du kan teste og beholde produkter. Firmaet heter Toluna og når du klikker på reklamen kommer du hit:

Jeg digger alt neglstæsj, og ting som ser ut som du får råkul sminke til å tape på… jada, jeg er lettlurt!

Registrerte meg og herregud for et kaos! Det er sikkert mye interessant her, men ærlig talt, dette har jeg ikke tid til! Det tar meg 2 minutter å skrive dette blogginnlegget, men første undersøkelsen hos Toluna tok 19 minutter… Dessuten har de ikke tatt seg tid til å oversette alt fra engelsk, de «krever» at du skal legge ut alt om deg selv og familien fra lønn til skostørrelse. Og jeg lette, men fant ingen gratis produkter jeg kunne teste og beholde! Fysj, anbefales ikke, dette er bare for å samle info på folk😦

 

Legg igjen en kommentar

