Posted on

Jeg trenger hjelp med wordpress-design…

Er det noen der ute som kan hjelpe med en liten «enkel» ting? Jeg ønsker å endre slik at kun siste innlegg vises i sin helhet på forsiden og at det bare vises deler av resten av innleggene nedover på siden. Er dette mulig? Jeg har sett at jeg kan gå inn og endre html i design, men jeg vet ikke hvor jeg finner dette?!

Dersom det er noen der som kunne tenke seg å hjelpe og evnt forstår hva jeg trenger, så legg igjen en kommentar er du snill🙂

Legg igjen en kommentar

