Posted on

Frustrerte fruer

Jeg har en samboer som er avhengig av fjernkontrollen. Det er jo en ganske vanlig holdning av hankjønnet, men han her er ekstrem! Eneste gangen jeg eventuelt kan få bestemme hva jeg vil se på på TV er hvis jeg sitter og holder på fjernkontrollen slik at han fysisk ikke får skiftet kanal. For han vil jo selvsagt ikke se på det JEG ser på! Og dersom jeg gjør dette så er det sukking og klaging og kritisering av programmet helt til jeg gir opp og gir fra meg fjernkontrollen! Det er ufint, frekt, egoistisk og absolutt noe jeg ikke burde finne meg i, men, jeg gjør det! Jeg gidder ikke krangle over noe så patetisk som en fjernkontroll, så jeg har slått meg til ro med at vi har GET boks og at jeg da kan ta opp det jeg vil se. Ikke er jeg noen TV-slave slik at jeg mååå se på TV heller, så jeg tar det egentlig med ro. Men seriøst, jeg gleder meg til jeg får egen tv, på soverommet, foran peisen😉 …sånn en gang i fremtiden..

Det er dog én ting jeg liker å få med meg, og det er Frustrerte Fruer. Nå startet jo endelig ny sesong og jeg satte på serieopptak og hadde hele 3 episoder å se frem til en kveld, og klarte slette alle sammen…… #$%/&%$#!!!

Så nå har jeg fått tips om hvor jeg kan se det på nett! Kjekt, dårlig kvalitet, men tilfredstillende! Nå skal jeg bare finne tid til å sitte og se på det😉 Klikk på bildet dersom du kunne tenke deg å se, og har du tips til bedre sted å se det, så må du kommentere!🙂

Legg igjen en kommentar

