Posted on

God trim å gå i snø!

I disse dager har jeg et h****** med å få orden på et oversett regnskap så andre ting blir litt oversett… Jeg bruker noen timer i kveld på å gjøre klart blogginnlegg som vil publiseres automatisk slik at fra i dag har jeg full fokus og en ekstrem innsats for å få regnskapet ferdig! Men to ting er viktig for meg uansett hva jeg må gjøre og det er sønnen vår og at jeg får trent! Etter at jeg begynte på ageLOC Vitality har jeg hatt en enorm energi og fått veldig fokus på at jeg vil ned i vekt og forbedre formen! Så nå blir det å levere guttungen i barnehagen og jogge hjem hver morgen. Jeg får finne veier med masse snø (veldig enkelt i Oslo sentrum, for her måkes ikke veiene…), for det er søren meg tungt å gå / løpe i snøen! Og det er deilig friskt å være ute i kulda også, så dette blir digg!🙂

Legg igjen en kommentar

