Posted on

Pakker for 1 ukes ferie i Tyrkia!

Helt utrolig, jeg lar gutta være igjen hjemme og reiser en uke til Alanya med moren min! Turen har jeg fått i bursdagsgave av henne, er det ikke fantastisk?!!! Jeg gleder meg sykt, men klarer ikke helt å fatte at jeg skal reise! Stikker fra godgutta mine og alle plikter og alt ansvar for nettbutikk og momsinnbetalinger og skal jogge på stranden! Jeg som aldri har likt å jogge… men jeg har pakket joggesko og løpebukse, og masse sorte klær🙂 Innser at jeg har ikke mye spennende antrekk å hive i kofferten, og ikke har jeg råd til å shoppe, så dette blir en tur med lange turer og avslapping! Må jo ta meg råd til god mat og drikke, DET sparer jeg ikke på når jeg er på tur!

Så nå blir det blogginnlegg på reisen min hvis jeg tar meg tid til å blogge, først og fremst rekreasjon😉

Legg igjen en kommentar

