Posted on

Fantastisk Mascara!

Må bare dele med flere min store overraskelse for denne mascaraen! Jeg hater tykke klumpete koster på mascaraen og at det blir klumpete vipper. Typisk fjortisvipper… Jeg vil ha lengre vipper og det på en enkel  måte. I tillegg skal mascaraen være grei å få av, og hvis jeg på kvelden bare skal trikse litt på en allerede lagt mascara for å freshe opp litt og kunne være klar til party, så må det være enkelt å ta på et lag til. Jeg har startet en business hvor mitt motto skal bli; «gå aldri hjemmefra uten passet i vesken, du vet aldri hvor dagen kan bringe deg». Så da bør vel holdningen også være at jeg kjapt kan freshe opp sminken og være klar for det meste?

Mascaraen er fra Clinique og heter High Length Mascara (bildet er hentet fra google…)

Denne oppfyller alle mine ønsker! Den er utrolig enkel å legge, klumper ikke og er veldig enkel å fjerne om kvelden. Jeg bruker kun Nu Skin´s ageLOC® Gentle Cleanse & Tone fra Elements-pakken, og dette tar mascaraen uten problemer! Dersom jeg trenger et nytt lag utpå kvelden hvis jeg ikke orker fjerne sminken før jeg legger kveldens festsminke kan jeg enkelt legge utenpå det gamle. Det gamle myker seg raskt opp og legger seg pent sammen det nye laget! Jeg var skeptisk, nå er jeg forelsket!

 

Legg igjen en kommentar

