Posted on

Deilig joggeutsikt

Jeg er en person som ALDRI har likt å jogge… Men etter å ha gått opp en del kilo har jeg blitt lei og bestemt på å gjøre noe med saken! Etter at jeg begynte på Vitality har jeg blitt helt gira og jogging er plutselig deilig! Forstå det den som kan, kanskje er det midtlivskrise for den saks skyld…

Uansett; å pakke treningsklær i kofferten når jeg skal til syden har hvertfall aldri vært i mine tanker, men altså var det plutselig en naturlig greie! Og her ser dere utsikten min når jeg jogget i Alanya😉

Legg igjen en kommentar

