Posted on

Deilig weekend-tur til Kiel

I helgen hadde samboeren min og jeg en deilig tur til Kiel som et vennepar hadde invitert til. De skulle feire bursdagene sin og vi var 15 kjente og ukjente glade høner og haner i flokk. Veldig gøy, og ikke minst ble vi kjent med og bedre kjent med de som var med!

Det var god mat (ikke imponerende, men mettende), bra show og mye god drikke. Jeg la samboeren kl. 23:30 på lørdag, og kl. 00:30 på søndag… Han har et motto som heter «begynne tidlig og slutte tidlig».. og det kan man vel trygt si han lever etter! Men det var en flott tur og jeg skulle gjerne gjort det igjen🙂

Det er som regel min kjære som tar bilder siden han er fotograf, men han tok visst ferie denne turen og vi har ikke tatt mange interessante bilder… Så her kommer bare et par stykker bare for syns skyld😉

Nå skal jeg sette meg ned med hjemmelekse fra regnskapsføreren min…. sukk…

Typisk bilde av meg og samboer´n, vi klarer ikke å se søte og pene ut men må alltid gjøre noe teit…

 

Legg igjen en kommentar

