Posted on

Skeptisk til om Nu Skin er pyramide?

Da bør du se denne, er blir poenget godt fortalt🙂 Favner de fleste pessimistene blandt oss….

Og et par punkter til som burde få deg til å vurdere igjen dersom du tror det er pyramide:

– Firma er godkjent av norges direktesalgsforbund

– Det er en av børsvinnerene på NY børs! Faktisk har det økt mer enn Apple de siste to år!

– Den norske stat har investert millioner i selskapet, og øker hvert år!

6 responses to “Skeptisk til om Nu Skin er pyramide?

  1. terje

    nuskin har ikke vorre i drift viss de har vorre pyramide for pyramide er ikke låv i dette lande som vi bor i så nei e ikke pyramide 😉

    • Jeanette

      Nå skal det sies at flere pyramider har fått herje litt i Norge før de er blitt oppdaget og anmeldt, men det er rett at det ikke er lov i Norge med pyramide. Og Nuskin hadde ikke fått mulighet til å være så mange år i Norge om det ikke var godkjent, ei heller fått åpnet butikk!🙂

  2. anders ⋅

    Nuskin er som alle andre av den typen selskaper, er noen få som tjener penger, ærevære de for det og resten kunne egentlig bare jobbet en ekstra jobb på kiwi og sittet igjen med like mye pr time av jobben man gjorde……..jeg har vært med på det. men lykke til videre for deres del jeg la heller inn ekstra innstats på min «vanlige» jobb og gikk opp 50 000 i året, Jeg fikk aldri se en eneste sjekk hos de som sa de var på de forskjellige nivåëne for det snakket man ikke om fikk jeg beskjed om. men og referere til hva man kunne tjene pr mnd ble gjort hele tiden. vet om flere som var såkalt ruby……men ingen av de ville vise sjekken som skulle være på rundt 30 0000 pr mnd……..

    • Jeanette

      Hei Anders,
      Litt sent svar her, denne bloggen er ikke særlig aktiv lenger men foretrekker uansett å svare på alle henvendelser – om enn sent😉
      Det er klart det er forskjell på folk, noen lykkes andre ikke, slik er det i alle situasjoner🙂 Det krever den rette innstillingen og antagelig en god dose positive tilfeldigheter. Noen gir seg ikke før dette dukker opp – andre gir seg.
      Jeg har heller ikke for vane å vifte med lønnsslippen min, jeg tror slike spørsmål og holdninger gjør de fleste uinterresert i å buke tiden sin videre på disse kontaktene, det ville hvertfall jeg droppet. Man merker fort om en person er riktig for jobben eller ikke😉

  3. Geir ⋅

    Herregud, våkn opp å innhaler kaffeduften! 1 – 1000 tjener penger etter pålagte innkjøp, lukter pyramide LANG vei dette her. Biased input kalles dette, du søker svarene du håper er sanne, og finner altids noe som kan støtte opp under dette.

    • Jeanette

      Ah, hvilken fryd det er å lese hyggelige kommentarer på blogger! Ta mine konkrete fakta som er nevnt i innlegget og argumenter dem i stykker en for en, helt konkret og ikke med slike svada kommentarer som du kommer med her, så skal jeg ta deg seriøst. Jeg venter spent!😉

Legg igjen en kommentar

