Posted on

Hvem er de største natursvina?

Det er vel en evig diskusjon i og for seg, men jeg blir stadig overrasket over alle de store firmaene som hiver unødvendig reklame etter oss! Jeg ringte ellos og ba de slutte å sende meg reklame og informasjon i posten, men det kunne de ikke stoppe, så lenge jeg var registrert der så måtte de sende meg reklamen?! Velkommen til 2011…. Bring sendte meg diplom på at jeg hadde bestått frankeringsprogrammet (!). Det eneste jeg gjorde var å svare på deres publiserte informasjon om portopriser osv for at jeg skulle få grabbet til meg 400,- gratis porto…. Og det måtte de bruke først en forsendelse av en perm som sikkert koster en del å produsere og så en papirlapp som liksom da skulle være en jev diplom… Jeg blir flau over all søppelet som vi får tilslengt, som vi igjen må kildesortere for dem for at vi ikke skal bli natursvin😦 Jeg vil jo ikke ha det! Send meg en mail!

Sånn, da var det ute litt steam for i dag! Nå skal jeg skrive en gledelig nyhet på blogggen til nettbutikken min, du kan se den HER.

Ønsker deg en herlig dag!🙂

Legg igjen en kommentar

