Posted on

Tips til deg som har Apple-produkter

Jeg er veeeeldig glad i Mac. Ikke det at det er en religion for meg, slik det er for mange andre – jeg kan fint bruke PC også, men jeg velger Mac helst! Det er brukervennlig, gøy og lekkert!

Men tipset mitt er til dere som ønsker gode tips til å få bedre bruk for deres Mac! Jeg har nettopp funnet denne bloggen og storkoser meg! Det er så sykt mange muligheter man ikke vet om eller tenker over! Så vil du ha enda mer brukervennlighet, følg han her: http://lasseolsen.blogg.no

Legg igjen en kommentar

