Posted on

Biophotonic Scanneren vist på Dr OZ!

Kjenner du til Doctor Oz? Han har vært på Opera ved flere anledninger og er en dyktig lege som tar tak i ting mange lurer på og gir deg svar som er enkle å forstå, veldig bra program spør du meg🙂

Nå har han brukt Biophotonic Scanner i showet sitt vedrørende antioksidanter. En slik scanning har jeg også brukt, nå to ganger. Først fikk jeg en score på 25.000 og skulle nok hatt gul t-shirt (se video under) og etter 3 mnd på noe nytt som heter Vitality scoret jeg 32.000 og har vel kanskje økt til oransje t-shirt tror jeg🙂 Dette er et nivå ca midt på det de fleste av oss ligger på. Som du ser av visningen på showet er det bare 4% og lavere av folk som er på det «riktige» nivået. Dette er jo amerikanere, men jeg tror virkelig ikke vi er noe bedre i Norge!

Det er veldig enkelt å scanne og tar bare noen sekunder og dette forteller deg alt om antioksidantnivået ditt. Jeg har nå begynt på LifePak og Marine Omega for å få økt nivået mitt ytterligere. Jeg bor i Oslo, har røkt i mange år tidligere, stresser OG er ikke flink nok til å spise den maten som øker nivået mitt. Så da trenger jeg hjelp!🙂

Anbefaler deg forøvrig å se alle 5 delene, det er masse bra info her som man ikke tenker på i hverdagen🙂

Klikk på bildet for å se videoene fra showet på Dr. Oz sin hjemmeside.

Vet du ditt antioksidantnivå?

Legg igjen en kommentar

