Posted on

Bunken blir aldri mindre!

Kan du ligge på sidæn og se på det du vil på tv? Det kan ikke jeg… Samboeren bestemmer over fjernkontrollen og så fort jeg får velge et program sitter han og kritiserer det! Ikke akkurat noen hyggeli tv-opplevelse da! Og siden han ikke var i stand til å se hvordan dette føltes for meg, så ga jeg til slutt opp! Nå tar jeg opp Frustrerte Fruer og ser på det så fort han ikke er hjemme… Resten gidder jeg ikke bry meg med lenger…

Vel, noe måtte jeg jo bruke kveldene til og det er en av grunnene til at jug.no ble «født»! Men nå har jeg jo så mye å gjøre at jeg ikke har tid å lese ukeblader heller… Får ta et raid en kveld vel😉

20110528-002558.jpg

Hva bruker du gjøre på kveldene?

Legg igjen en kommentar

