Posted on

Drømmer om…

En ferie ville vært veldig deilig akkurat nå! Normalt er ikke savnet fryktelig stort.. Jeg vet jeg skal på to ferier i år, en nordover og en tur til Antibes i Frankrike, så jeg venter tålmodig på disse🙂 dessuten vet jeg at ved å stå på med hjertesakene min vil jeg få mer penger og ner fritid etterhvert🙂
Men akkurat nå er jeg veldig sliten etter en veldig effektiv og slitsom dag! Nå ligger jeg i sofaen og drikker kakao og ser Donald Duck sammen guttungen, og blogger litt via mobilen.. Er ikke så mange friminuttene jeg unner meg om dagen, så får nyte litt innimellom🙂 Nå drømmer jeg meg bort til steder som dette :

20110608-183343.jpg

Bilder er hentet fra TripAdvisor: http://tripwow.tripadvisor.com/slideshow-photo/tired-well-relax-in-the-balai-garden-its-nice-bohol-philippines.html?sid=13087222&fid=upload_12960042026-tpfil02aw-8516

Hvor går ferien din i år?

Legg igjen en kommentar

