Posted on

Apple Special Event June 2011

Ååååå som jeg gleder meg til nyhetene fra Apple!! Ja, jeg er ganske Apple-glad, men ser at det er ting ved PC som er enklere enn ved Apple, stort sett er det fordi mange bedrifter ikke har forstått hvor viktig det er å ta hensyn til Mac når det kommer til nedlastninger osv. F.eks. har jeg en frankeringsmaskin, den får jeg ikke lastet ned porto fra uten en PC! Enda selger sa at Mac var itteno! problem OG nettsiden til det selgende firmaet har link der Mac-brukere kan laste ned en plugin for å få brukt maskinen… som ikke funker! Så frankeringsmaskinen står nå der da…. og støver! Så jeg må vel kjøpe meg en PC, tenker det får bli en mini-PC så jeg kan ha med på tur til lillemann🙂

Liker du Mac kan jeg anbefale å se video fra lanseringen her:

Apple – Apple Events – Apple Special Event June 2011.

Bildet er hentet fra http://www.puremobile.ca

Legg igjen en kommentar

