Posted on

Hvordan lage ostekake med gelelokk

Hvordan lage ostekake med gelelokk – Kaker – klikk.no.

Vi skal ha selskap på lørdag, junijulebord kaller vi det. Da blir vi en fin gjeng som skal smeske oss i ribbe, pinnekjøtt, innmatspølse, hjemmelagede medisterkaker og alt tilbehør som følger med! Det blir masse god vin og annen drikke, og det blir alltid utrolig koselig og morsom kveld🙂

Normalt har jeg laget fruktfat som dessert, men i år tenkte jeg å få brukt litt blåbær som vi plukket på hytta i fjor høst. Var litt usikkerpå hva jeg skulle lage, jo enklere jo bedre, men vurderer altså denne ostekake som du ser link til på klikk.no.

Klikk på bildet eller linken øverst i innlegget for å komme til oppskriften. Utrolig bra forklaringer så dette bør til og med jeg klare!

Nå gjenstår det bare å se om det blir denne kaken jeg lager, eller er det noen som har tips om en sykt enkel dessert jeg kan lage av blåbærene som ikke tar så stor plass i kjøleskapet? Og… som jeg kanskje til og med kan fryse fra dagen før??😉

Legg igjen en kommentar

