Posted on

Over 40 og rynkene blir kraftigere? ;-)

Jeg begynner å merke at rynkene ikke bare er smilerynker… hehe… Så nå har jeg tenkt å prøve Nu Skin’s Tru Face Essenc. Denne skal visst hjelpe noe utrolig på rynker og slapp hud! Selvsagt får man mer virkning jo eldre man er, men det er jo også bedre å forebygge enn å reparere tenker jeg🙂

Jeg kjøper ampullene HER, de er ganske dyre, men jeg får håpe det er en god investering. Forøvrig får jeg litt bedre priser siden jeg har registrert meg, men det kan alle andre også!🙂

Fant en video som forklarer litt hva disse ampullene er og gjør:

 

Legg igjen en kommentar

