Posted on

Åh, nå gleder jeg meg!!

Som sikkert de fleste andre har vi litt problemer med å bestemme oss for varierte middager! Det går gjerne i de samme tingene hele tiden og når vi spør hverandre om tips til dagens middag kommer vi aldri på noe annet enn det vi spiste sist… Og å gå i den samme butikken hver dag og håpe på inspirasjon er som å tisse i motvind (?)! Det er utrolig hvor lite fristelser butikkene byr på. Selvsagt kan vi velge Meny eller Ultra f.eks hvor du betaler i dyre dommer, men det har ikke vi råd til desverre!

Men, Rema har blitt flinke på å komme med små enkle hefter med innbydende oppskrifter. Stort sett har det vel vært så som så med fristelser der også, men gjett om jeg ble glad da min kjære kom hjem med dette heftet!!

20110810-170715.jpg

Norske klassikere til under 100-lappen! Kjekt🙂 Sambo er veldig glad i norske klassikere, så dette var midt i blinken!
Jeg tror vi begynner på første oppskrift og spiser oss bakover🙂
Jeg gleder meg mest til denne som står på forsiden:

20110810-171252.jpg

Legg igjen en kommentar

