Posted on

Ny hårkur

I dag kom ny hårkur i posten, rettere sagt Renu Hair Mask fra Nu Skin.
Denne skal visstnok være veldig god på tørt og slitt hår så jeg gleder meg til å prøve!

20110919-173516.jpg

Jeg har intense korketrekkere og det er konstant tørt og har nok også behov for en klipp! Men skal teste denne frem til jeg får ut fingeren og kommer meg til frisøren🙂

20110919-173830.jpg

20110919-173934.jpg
Det lukter veldig rent og godt, kremen ser fyldig ut, dette lover godt!!

Noen der ute som har testet denne?

Legg igjen en kommentar

