Posted on

Lang pause?

Snakk om å ikke være motivert til å skrive… hehe… Har en firmablogg og en privat blogg som har fått litt for mye oppmerksomhet i det siste…. Noen spør hvorfor jeg ikke slår sammen alt, men er ikke alltid jeg liker å blande kortene🙂

Men, nå fikk jeg en kommentar her inne og da kom det litt motivasjon igjen! Må jo fortelle at nye Galvanic Body SPA snart kommer i mine hender.. snart som i januar en gang😉 Får forhåndskjøpe og det er jeg veldig glad for! Jeg har nemlig termin i februar og med stor gravidmage for andre gang kjenner de fleste mødre til utfordringene som kommer i etterkant. Hva tror dere kjendisfruene i Hollywood gjør liksom… har superkropp? De må jobbe for det de viser, og her skal du ikke se bort fra at det har vært en Galvanic eller ti i bruk😉

Body SPA apparatet har større flate enn det forrige apparatet, så nå blir det mer action, ti ganger mer faktisk! Så da skal magen til pæsj! Skal selvsagt skrive om det, men det er jo leeenge til.. så nå skal jeg legge meg igjen og ruge… har nemlig ikke sovet stort i natt pga verdens største forkjølelse! Enda jeg tar LifePak! (Glemmer å ta på ettermiddagen ofte, skylder på det jeg!)😉

God natt… eller god morgen til dere andre kanskje?

Legg igjen en kommentar

