Posted on

Boknafisk!

Ok, det høres helt merkelig ut at det kan spises, for noen, men det er syyykt godt! Kokt tørrfisk… enkelt sagt.. Hvordan det er behandlet før det havner i fryeseren hos meg er jeg ikke sikker på, men det jeg gjør er hvertfall å legge det i vann over natten, trekke det ca 20-30 minutter i vann med salt i, og servere det med spekk, ertestuing, dijonne sennep og mandelpoteter! Nyyydelig! Mange bruker bacon til, men spekk er helt klart en stor forskjell til det bedre🙂 Det er også mange som bruker gulrotstuing, men det har jeg ikke prøvd enda.

Fant et bilde på google, så det er jo ikke likt slik det vil bli her hjemme, men skal se om jeg husker å ta bilde før jeg gafler i meg…😉

Legg igjen en kommentar

